Aupark Žilina.

Nedávno som sa stretol s jedným ďalším veľmi pozoruhodným úkazom v oblasti rodičovstva. V rámci voľného poobedia niekedy po novom roku som sa ocitol v Auparku. Ako som tam trávil asi hodinu svojho času, nemohol som si nevšimnúť mladú vyfintenú mamičku aj s kočíkom a jej kamarátkou, ako sa pomaličky prechádzajú stále dookola. Ani do jedného obchodu s výpredajom nevkročili a každému rozumnému človeku by došlo, že “venčí” svojho potomka. Vonku bolo síce mrzko ale myslím si, že naše mamy nebrali ohľad na počasie, keď nás boli kočíkovať. Tisíce svetiel a množstvo ľudí v klimatizovanom obchodnom centre bez náznaku čistého vzduchu určite prospeje tomu decku. Ale čo čakáme v dnešnej dobe, keď imidž je dôležitejší ako samotné potreby. Pre príklad uvediem popcorn a bebe brumík ako desiata 8-ročného chlapca na detskom tábore. Ale čo tam po tom, však má tenisky Adidas a rifle Quicksilver a pod. A za 2 eurá vreckového si náš malý “bussiness man” určite v bufete kúpi niečo zdravé. Pracujem s množstvom detí už roky a keby som to mal pomenovať jedným slovom, asi by som použil pojem dekadencia. Kam tento svet speje?